Sofie

Snart nytt år...

Publicerad 2007-12-30 22:46:57 i Allmänt

Nu har jag suttit och kämpat med mitt arbete ett bra tag. Det är snart färdigt, men inte riktigt än...
Jag ska göra det klart till den 2a, för den 3e åker vi till Egypten och då ska jag inte tänka på skolan. Sen blir det en massa plugg när jag kommer hem igen.
Men om ett år är jag färdig, då har jag pluggat i 3,5år på Kristianstad Högskola. Helt sjukt vad tiden går.
Undra var jag hamnar då..? hehe

Julafton var trevlig! Go mat och fina klappar! Annars har jag mest slappat och pluggat. Jag har även hälsat på mormor, varit i stan, på Ikea och lite andra ärenden.

Nyår imorgon, sen åker vi snaaart..ska bli najs! Sol och bad är aldrig fel, speciellt inte nu när det är så grått och trist.
När jag kommer hem så bär det upp till Kristianstad igen. Då var min Malmö visit slut för denna gången. Ska bli skönt att komma hem till sin egen lägenhet, vännerna och livet där uppe.
Jag kan ju åka ner här igen när jag känner för det!!
När jag kommer upp så är det bara 1 Månad till Jenny och Sebster ska få sin lilla Bebis! Jag längtar!! sweet.
Undra när hon ringer och vill att jag ska köra dem till förlossningen! Spännande! hhehee! Vår karaoke bebbe!

Gott Nytt År! Snart 2008... Undra vad som händer nästa år.. Hoppas iaf att det blir ett bra år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela