Sofie

Helg och utedag

Publicerad 2008-04-07 15:53:09 i Allmänt

I onsdags blev det kåren. Jag och Ak stack till stan och käkade, träffade Frida där. Sen drog vi hit, började fixa oss för fest. Gick över till 30an. Det var trevligt.. Nästan hela Campus festade, ÖS! Innan kåren gick vi bort till 23an en runda. Riktigt mkt folk. Det var skoj
Även väldigt skoj på kåren!! Kul att Per också festade och inte jobbade som vakt, som vanligt.. hehhe!!
Massa man känner som var ute. Pasta hos patrik på natten, vi var ju hungriga..hehe Sen gick jag hem o sov typ runt 4. Gytt men campus.Man har nära till alla förfester, kåren och hem sen!!
Åkte till Malmö i torsdags. Var lite halv seg.. Men jag ville hem....Kände det...
Helgen har varit lugn. Har umgåtts mkt med familjen. Jag har varit istan, på burlövscenter, ute och gått i det fina vädret, varit hos mormor o lite så! Mysig helg!

Idag har vi haft en utedag med klassen. Vi var här i skogen intill. Det har varit riktigt skoJ! Vi har gjort många olika aktiviteter ute, hade även lunchlåda med oss. PErfekt väder också! Över gytt!
Frisbeegolf var riktigt skoj!
Vi snackade även om att ha en klassfest snart. Ska bli skoj, klassen är super! Vi ska ju snart på två läger tillsammans, så måste lära känna varandra lite bättre. Kännde alla utom typ 4 innan jag började i denna klassen. Men ändå. Fest, grilla och bowling är aldrig fel. Vi måste ju planera inför lägret också, ska slå ihop allt det!
Kommer bli as skoj!!!

Ser fram emot vandringen och paddlingen vi ska göra tillsammans! najs
Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla lite på tv, sen blir det träning... Är redan död i kroppen efter 6 timmars utedag... Men måste träna ändå! hehe

      Solen e framme, ME LIKE!!!
hejsvejs

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2008-04-08 14:59:06

Men Sofie, jag har ny mobil och inte ditt nummer. Om du har kvar mitt nummer så messa ditt eller nått :) Så LOVAR jag att höra av mig när jag ska till Malmö. Kanske om två veckor? slagt? :) hihi.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela