Sofie

Måndag igen

Publicerad 2008-04-14 17:13:35 i Allmänt

Helgen har spenderats i Malmö. Det har varit trevligt. Träffade Bini och Johanna i lördags! Var på Retro! Det var trevligt.
Nu har en man erkänt mord på lilla Engla. Det är helt fruktansvärt... Helt sjukt. Jag blir så arg. Varför ta ett barn och sedan mörda henne?
Hon hade ju hela livet framför sig... Blir så matt... Ikväll kl 21 ska jag tända ett ljus för henne, hoppas många andra gör det också. Får tänka på hennes nära och kära... usch..:(

Idag har vi orienterat i skolan. Det gick bra! Nu bär det snart iväg till träningen. Ska gå ner till Johanna om typ 5 minuter. Igår när jag kom tillbaka till kstad så åkte jag mange och johanna rollor! Det var skoj! åkte i över en timme. Så härligt!!! Får göras ofta nu:)
Imorgon ska jag till Naturskolan i Ynde. Undra hur de arbetar där? Ska bli trevligt... Ska göra mat där o så:)
Fullt upp denna vecka... Men kursen e ju skoj:)
Idag har jag och Frida skickat in vårt ämne till examensarbetet. Längtar inte efter hösten och att skriva det...

Nu ska jag stänga här och gå ner en trappa till Johanna...
Friskvårdshuset, here we come:) heheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela