Sofie

Thyris

Publicerad 2008-04-29 22:41:59 i Allmänt

Klassfesten är över. Vi hade sinnes skoj! Jag vann på äventyrsgolfen! Vi lekte lekar, drack gott, grillade och hade skoj!
I lördags stack jag till Sara med alla de andra tjejerna. De festade men jag pallade inte. Snackade med dem, sjöng och hade skoj. Sen när de drog ut så stack jag hem...

Idag har vi pluggat med klassen, sen har jag och sebbe gjort en redovisning. Powerpoint är verkligen en helt virrig värld. hehe. Men vi klarade det bra!!

Träffade även Thyra, Jenny och Frida... Thyrisen har växt mkt. Hon pratar och sprallar mkt nu! Skoj att se! Kul att följa en kompis bebis på nära håll! Myspys!!

Här kommer två bilder på mig och Thyra...     


Imorgon är det valborg, det ska firas på studentvis. Vi ska kolla på brännboll, grilla, dricka gott och dansa. Det ska bli trevligt. Hoppas på gytt väder så man kan hejja på brännbollen ifrån filten med cidern i handen!
På torsdag bär det hem till Malmö igen... Ska hämta sovsäck, vandringsväska, liggunderlag och massa annat till de två läger som väntar.
Trevlig valborg...

Kommentarer

Postat av: Pauline

Publicerad 2008-05-01 11:19:52

Hoppas du hade en supertrevlig valborg :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela