Sofie

Utmaning..

Publicerad 2008-04-24 18:19:09 i Allmänt

I förmiddags simmade jag 1 timme. Det var jag och pensionärerna, hehe.
När jag var klar gick jag ner till tivoliparken, där satt jag, anna, chorre och sara och mös i solen. Åt jordgubbar och snackade en massa... Underbart väder idag igen! hoppas det håller i sig ihelgen också åtminstonne.
Sen gick jag en sväng i stan.

Var nyss med AK en runda på Ica. Sjukt, hela campus är ute nu när det är fint väder. Träffade en massa man känner på vägen hem, alltid trevligt att snacka lite!!

Ikväll blir det plugg, städning och slappa. Imorgon ska vi planera vår lägerskola, sen klassfest!!! Vi ska spela golf, grilla och festa. Ska bli riktigt skoj! Alla ser framemot det jätte mkt!

Annika www.anniikz.blogg.se  har utmanat mig, så får fylla i denna listan!
(Ska skriva något som passar in på mig själv på varje bokstav). Är nog inte så lätt, min fantasi är på NOLL.


Apelsinjuice är gott
Blond

Cider ska jag dricka imorgon
Djungelvrål är gott

Elisabet heter jag i andra namn

Frans heter min ena hund

Glad för att det är sol ute!!

Hästar gillar jag inte

Inga heter min farmor

Jag bor i Kristianstad

Katter är goa

Lägenhetsinnehavare

Malmö FF hejjar jag på!

Nyfiken

Onormal?

Potatissallad ska jag äta imorgon när vi grillar

Qvart över sex är klockan.. (??!!)

Ruben heter min andra hund

Sofie heter jag.

Tzatsiki åt jag igår, mums vad gott

Ulla, min snälla mormor

Vuxen (?)

X- Cider Sping är god

Yrvaken ibland på morrnarna.

Zzzzzz.... är trötter

Åsa heter en kompis till mig.

Älskar mat!!

Ödmjuk....

Kommentarer

Postat av: Din Mamma

Publicerad 2008-04-24 21:00:11

Ja det va ju på tiden att du skrev lite vad du gör om dagarna för man hör ju aldrig ifrån dej.....Ha Det var ju kul det med alfabetet. Jag undrar bara är inte farmor snäll?

Postat av: Sofie

Publicerad 2008-04-24 21:29:17

haha, mamma.. Du är rolig du! Jo, men jag tog bokstav för bokstav, tänkte inte på vad jag skrev på de bokstäverna innan. klart att farmor också är snäll! Ville inte skriva samma, hehhe...

Postat av: Korn

Publicerad 2008-04-25 07:13:20

Snodde din lista och tog några av dina förslag som passar in på mig också;)

Postat av: Pauline

Publicerad 2008-04-29 13:10:45

jag har ingen aning om hur jag ska fira valborg :( typ de flesta ska jobba här nere, suck. Hahaha! det enda jag saknar i Kstad är dig och Frida och kanske alkoholintaget haha ;)

Postat av: Pauline

Publicerad 2008-04-29 13:32:55

förresten, vad ska du göra på valborg? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela