Sofie

Gamla minnen!

Publicerad 2008-08-13 18:47:16 i Allmänt

Idag har jag varit på stan med Hillevi. Vi umgicks mycket för några år sen. Nu har vi blivit äldre, men ändå känns det som igår nästan..hehe...
Vi gick på stan och kollade och snackade gamla minnen... Det var roligt, vi har delat många år tillsammans.
Tur man har gått vidare och inte lever kvar i det gamla, men det var skoj när det varade...
Undra vad alla gör nu för tiden?

  Hahha Lillis, remember? Jag suddade ut mitten... Det är glömt!!
Snacka om längesen... Jag måste ha gått i 2an på gymnasiet kanske?

Det har varit en väldigt trevlig dag! Det är synd att man inte kan ses oftare...Men så är det när man blivit stor.. Man bor inte i samma stad längre, skolan och jobb tar mycket tid mm... Förr var det ju inte såå direkt...
Synd att inte Jonte kunde vara med, men vi får ses snart igen och då ska Jonte också vara med!

Jag och Mamma ska se film ikväll! Mysa sista kvällen som jag är hemma. Imorgon kör jag till Kristianstad. Ska jobba fredag och Måndag. Så jag stannar där uppe över helgen. Träffar inte syster som kommer hem på fredag... Hoppas hennes bränna försvinner innan jag träffar henne, så jag slipper känna mig ASblek....

Göteborg är planerat med vännerna... Ska köra upp nästa Torsdag!! Wiieee.. Liseberg, here we come!

Trevlig kväll!!.... Snart börjar vardagen och skolan igen... Ska fylla frysen och kylen nu när jag kommer upp...

Kommentarer

Postat av: Lillis

Publicerad 2008-08-14 00:17:50

Ahhh där är ju den underbara bilden =)

Tack för en jätte mysig dag Fiia, Alltid lika

trevligt att träffa dig.

Kanske kan ta en liten runda på MF om vi får tid till det =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela