Sofie

Hatar sjukhus

Publicerad 2008-08-27 18:38:32 i Allmänt

I Måndags var jag som sagt hos plastikkirurgen. Han sa att jag skulle opereras igen. Har väl ingen talan, jag vill inte.. Hatar sjukhus och sprutor så in i bomben. Jag fick en tid den 9september, det är snart.. Är mega orolig..
Direkt fick jag gå upp på provtagningen och ta ett blodprov i armvecket.. JAG KLARADE DET! är mega stolt!! Hatar sånt. Sen fick jag gå in till narkossjuksköterskan och lämna en blankett om min hälsa och prata om hur operationen ska gå till. Jag vill inte.. kommer ha en äcklig jäkla nål i handen... Jag vill inte..
Mamma får inte heller vara med under operationen... Jag kommer iallafall få lugnande... HATAR DETTA!
Hade hoppats på att få slippa ännu en gång... Men jag måste ju klara detta... De ska skära och sy i mitt ben ännu en gång på samma ställe, det som precis har läkt... Kommer knappt kunna gå eller böja benet, det är nästan precis vid knävecket...
Slut tjatat om det... Vill att det ska vara över bara!! Mamma och Syrran är iallafall snälla och höljer med!!!

Sen på kvällen var jag på Kåren en runda. Det var invigning: the spark. Jag, Frida, Sara, Anna och Ida förfestade lite hos mig... Sen gick vi ner på kåren..Det var skoj att prata med alla studenter igen och dansa gärnet!!
Min huvudvärk släppte iaf, hade mega ont i huvudet efter sjukhuset, spänningen släppte.
Bilder och mer kommer sen från i Måndags...
Ska slänga mig framför tvn nu snart...
Är trött, fullt ös i skolan...Redan uppgifter och lästa böcker.. Shit vilket tempo..
Imorgon är det introduktion om examensarbetet!!
Jag ska klara detta!!!!

Kommentarer

Postat av: Pauline

Publicerad 2008-08-27 19:21:50

det är en del, mycke information nu första dagarna, känner mig helt matt! de jobbiga är nog att vi ska ha läst klart en bok tills på måndag när man inte ens fått hem boken än :P som tur är så fick jag tag på boken på biblioteket :) nu gäller det bara att läsa, läsa, läsa. vi får ses någon dag och hitta på något :)



ni verkar ha fullt upp!

Postat av: Sofie

Publicerad 2008-08-29 21:18:32

Du klarar operationen. Vi ska pyssla om dej innan o efter. Det viktigaste är att allt kommer bort av det sjuka. Mammi.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela