Sofie

Helg i Hbg

Publicerad 2008-08-04 18:40:52 i Allmänt

I fredags åkte jag till Helsingborg. Jag och Frida tog två öl på hamnkrogen i hbg, det var riktigt mysigt. Solen sken och det var trevligt!



Vi gick en runda på stan. Jag fyndade två plagg på rea!
Vi åkte hem till hennes föräldrar, där vi spelade spel, drack rosévin och åt räkor. Vi spelade ett roligt spel som heter "med andra ord", det var jätte skoj.
Vi gick in till Mia och Ingela en sväng och sa hej också.

i Lördags var vi lite ärenden i höganäs, var hos Fridas mormor och lite så... Sen på kvällen var det dags för den årliga sommarfesten hos Mia och Ingela. Det var riktigt trevligt... God mat, dryck, lekar, uppdrag osv...
Trevlans..

En puss till Frida, tack för en trevlig helg!  

Igår när jag kom tillbaka till Malmö åt vi på Vagabond med Mormor, hennes bror + fru och min familj. De var gott!!

Idag har jag varit lite ärenden med mamma och syrran. Köpt lite saker inför bannes resa. Hon åker till Mallorca på fredag. Blir kanske en tripp till kstad iveckan, åker ju gratis med sommarkortet!

Bläää, för tråkigt väder.... Man måste se ljuspunkter i livet... Varför ser man inte allt som roligt och mindre roligt istället för tråkigt? Man kan inte alltid vara på topp, men men måste försöka se det positiva!

Ikväll blir det bio med syster min. Vi ska se sex and the city...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela