Sofie

Kräftor

Publicerad 2008-08-10 22:34:10 i Allmänt

Det blev aldrig Möllan igår... Hade ingen motivation och var sååå slö. Så jag ska träffa Liza imorgon istället...
Denna helgen har varit en riktig slappe helg. Tråkigt väder idag också, då blir det inte bättre.
Syrran har jätte fint väder på Mallorca. Lyllos henne!!!
Ikväll har Mamma och Jag varit hos Farmor.. Vi hade med oss kräftor och Farmor bjöd på räkor, lax och en massa andra pålägg... Gjorde mig två jätte goda kräft-räk-lax mackor!!! Sååå gott...
Men man luktar inte hallon om fingrarna sen..men sånt man får ta!

Ska träffa liza imorgon.. Jobbar fredag förmiddag, så ska köra upp till kstad på torsdag, troligtvis!
Hoppas min Faster och kusin med familj har haft det trevligt i vår kära huvudstad..

Tänker på den lille katten... Men det blir nog lite bry med en katt ändå... Men den var såååå söt och go! Den tamaste och gosigaste katten jag träffat... Måste träffa honom igen!  Nästan som min ju...hiihihi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela