Sofie

The Spark

Publicerad 2008-08-27 21:37:21 i Allmänt

I Måndags var jag som sagt på kåren. Har inte varit där sen bartömningen i Juni. Kåren är högskolans uteställe, det är vanligtvis öppet på Onsdagar men insparken var i Måndags. Det var skoj, livebandet var dock inte så bra. Det var trevligt att träffa alla igen! Det är alltid så go stämning på kåren. Alla är glada och dansar och har sig!!
Jag, Frida, Sara, Anna och Ida var hos mig innan. Vi snackade,lyssnade på musik och drack lite gott..
Några foto blev det allt...

 Ida, Frida och Jag

 Anna, Jag, Frida och Sara      


Blondinerna skålar!! Alltid glada på fest!!

Ikväll har jag pluggat, det känns att det är igång nu igen..Massa att läsa, men imorgon, fredag och nästa vecka är det mest fokus på examensarbetet... Men vi har snart tenta, måste läsa till den också ju.. Kommer blanda ihop allt när man läser det tillsammans.... Dåligt planerat..

Idag har jag gjort en kycklingsallad.. Jag hade i kyckligfile som jag marinerat och stekt, sallad, gurka, tomat, oliver, fetaost, majs, champinjoner, ris mm. Det var super gott!! Har till imorgon också... Märks att man är student, får äta det dagen efter också, eller frysa in... heheh

 Min supergoda sallad!! Nyttigt och bra!

Kommentarer

Postat av: Pauline

Publicerad 2008-08-28 08:16:02

mums salladen ser supergod ut!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela