Sofie

Uppdatering...

Publicerad 2008-08-09 17:50:14 i Allmänt

Då har det gått några dagar igen.. i Tisdags åkte jag upp en runda till Kristianstad... Jag, Fia, Jeppe, Viktor, Maggan och Robban kollade på film.. Jag och Fia var en runda på stan..
Festade lite hos Mange och sedan Banken... Det var trevliga dagar... Är nere i Malmö igen.. Min syster åkte till Mallorca i går med sina kompisar... Hoppas de får en underbar vecka med massa sol och goa drinkar!
Igår var Mamma och Jag hos hennes kusin. När vi kom hem hade vi en liten kattunge med oss hem... Våra hundar var inte vana vid den så Ruben skällde hela tiden. Blev en rätt jobbig natt... Vi lämnade tillbaka honom idag igen..Får se hur jag gör...
En massa positiva saker med en katt, men det finns några mindre positiva saker också, som man måste tänka på..
Det är en vildkatt som lever ute, vill gärna hjälpa den... Den är såååå tam, helt sjukt... Den la sig på ryggen hela tiden för att bli klappad och var vid mig hela tiden... Ett gosigt charmtroll...Men får se hur det blir.. Hade inte tid idag att hundarna och den skulle lära känna varandra...

Naaww såå liten och söt han är, lille kisekatten!! återstår att se!!..... Sååå sweeet!

Ikväll ska jag träffa Liza! Jag, liza, mamma och mika ska en runda till möllan... Ska bli trevligt... Imorgon ska jag nog träffa lilla Farmor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela