Sofie

Jag lever, men det är precis...

Publicerad 2008-12-05 16:52:59 i Allmänt

Då ska jag försöka sammanfatta årets dammiddag! Nedan kommer en massa bilder som får säga sitt.
Det var såååååå skoj! Vännerna samlade och god mat och dryck!
Jag och Emmelie började kvällen hos mig.
Så här såg jag ut i onsdags:
 
Vid halv 5 gick vi bort till Anna. Där vi tog en fördrink!
 Emmelie, Anna, Jag och Fia! Chornelia tar bilden.

Vi köade för att få bra platser. Det snöade och var svin kallt. Men vi höll humöret uppe!

Emmelie, Tessan, Stin och Fia posar vid fördrinken. Vi är äntligen inne!!


Vi skålar för att vi ska ha en toppen kväll tillsammans!!

Tack för en toppen kväll!!!


Vi på plats.. Redo för årets dammiddag!



Toastarna presenterar grabbarna!
Vi sjunger nationalsången


Här börjar det gå utför? hahha


Skåål!




Grabbarna spexar och sjunger


De dansar..


Bojans kläder åkte av..



Tjejerna skriiiiker.

Grabbarna dansar


Mer naket

Vi tackar grabbarna, serveringspersonalen och kockarna!


Jag har fler bilder om någon vill se...Orkar inte lägga upp fler..
Efter sittningen mellanfestade vi hos Fia. Det vinet hade jag kunnat vara utan. Men som sagt, det var terminensfest!
Inte ofta det är sittningar speciellt inte dammiddagen..
Men som sagt, bilderna talar kanske för sig självt.
Kvällen var grym!! Det var såååå roligt..
Tack mina vänner för en underbar kväll!!!

Förresten jag glömde menyn:
Till förrätt var det:
Bresaola serverad på en salladsbädd av ruccola och mache toppad med balsamicosirap
och tryffelolja. Serverad med rostade pinjenötter, hyvlad parmesan och coctailtomater.

Huvudrätt:
Medaljonger på gödkalv serverad med rostade rotsaker, fruktig rödvinssky och vitlöks creme.
Toppad med rödbetschips.


Efterrätt:
Apelsin cheesecake med krossad choklad, serverad med bärkompott och hallon coli.


Sen fick vi fördrink, cider, rödvin och dessertvin. En shot slank också ner...

Ikväll blir det lugnt, min kropp är rätt slut fortfarande..
Det blir julfest hos Åsa. Vi ska spela julklappsspelet o så! Ska bli trevligt att umgås lite!

Trevlig helg!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2008-12-05 19:12:03

Så fina ni är allihopa. Det blev en blöt kväll tydligen... Tur du snart flyttar till Malmö så jag kan hålla dig i örat. Ha Ha

Postat av: Mamma

Publicerad 2008-12-05 19:13:10

Så fina ni är allihopa. Det blev en blöt kväll tydligen... Tur du snart flyttar till Malmö så jag kan hålla dig i örat. Ha Ha

Postat av: Nywertz

Publicerad 2008-12-06 18:34:57

jag vill ha bilderna =) Skicka över msn? jennie[email protected]

puss!

Postat av: Johanna

Publicerad 2008-12-10 20:55:07

låter som en trevlig dam middag =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela