Sofie

Läängtar!!

Publicerad 2008-12-02 22:18:01 i Allmänt

Just nu längtar jag efter morgondagen! Det ska bli himla roligt!
Först blir det stan med några vänner. Shoppa på systemet (haha) sen lite lunch!
Sen blir det hem och fixa lite, göra vid sig osv..
Blir tidig förfest för vi ska vara på sittningen tidigt. Det börjar 18, men om man inte kommer i god tid och kommer långt fram i kön så får man inte så bra platser... Vi ska dit tidigt, så vi får se karlarna på scenen!
Så det blir tidig fest, sen blir det mellanfest innan kåren..
Kommer bli jätteskoj!!
Jag får umgås med vännerna, trerättersmiddag och underhållning!! Hoppas på en toppen kväll!
Det kommer bilder på våra fina klänningar senare!
Över 100 skrikande tjejer i publiken, som dricker vin och äter gott..
Karlar på scenen som underhåller och bjuder på sig själva.
Låter lockande va? :)

Party Party...

Ska lägga mig snart så jag orkar med morgondagen!


Sedan kommer det bilder på oss i våra fina klänningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela