Sofie

Liza! <3

Publicerad 2008-12-08 22:03:40 i Allmänt

Läste nyss en kompis blogg... Hon har bott utomlands i några år, men har varit hemma i Sverige en vända nu. Hon skulle egentligen flytta tillbaka till Teneriffa igen i Januari, men nu läste jag hennes blogg och hon ska stanna i Sverige!
Jag blev glad! Nu flyttar jag ner och hon stannar så nu kan vi äntligen börja ses igen. Det har varit dåligt med det de sista åren när hon bott utomlands och jag här uppe.
Fy vad vi haft roligt genom åren! Många roliga minnen tillsammans!
Både jag och min familj tycker om dig jätte mkt, du är en underbar och stark människa gumman!
Liza vännen, nu måste vi ses oftare...
Ser fram emot det!
Kan skriva hur mkt som helst om dig och oss... Men håller det kort, ville bara säga att jag är väldigt glad!!! :)

 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-12-08 22:09:58

Tack gumman=)=)=)

Fan vad gulligt av dig. det betyder mycket för mig=) älskar dig som bara den o det e klart att vi ska ses....Så ofta vi kan... o vi ska skaffa oss ännu mer minnen som vi kan skratta åt om ett par år...



Du har alltid funnits där för mig o betyder massor=)älskar dig!

Postat av: Lizzzzza

Publicerad 2008-12-08 22:11:09

Btw... vart hittade du bilderna på mig??? haha... fy vad längesedan det var.. haha....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela