Sofie

Slö...

Publicerad 2008-12-10 15:52:55 i Allmänt

Idag har jag fixat lite här hemma, har även slöat till det lite...
Det har varit en allmänt tråkig och dysterdag.
Idag har jag lagat köttfärssås på kycklingfärs, alltså mald kyckling. Mamma trodde inte mig. Men det finns faktiskt och det var faktiskt rätt gott!
Får kanske köpa det fler gånger, endast 7%fett också.

Nu ska jag snart bort till Frida. Vi ska sammanställa våra tankar inför morgondagens miniopponering. Sedan blir det lite mys med vännerna. Vi ska se bonde söker fru och fika lite!
Eventuellt sticker jag inom Oskar sen. Fia, Jimmy, Stin och Oskar ska ta nårra öl och sen gå ner en runda till kåren. Får se hur jag känner ikväll, men jag tycker det låter som en trevlig idé. Sitta och snacka lite på kåren och ta en öl. Det är inte ofta man gör det... Brukar ju annars förfesta så vi nästan ramlar in på kåren..hahaha..Skämt o sido...
Så får helt enkelt se hur det blir... Men lutar nog åt det.. Så kvällen ser ut att bli mkt trevligare än vad min tråkiga dag har varit..
Tur att det finns ljusglimtar i tillvaron..
Tur att vännerna finns :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-12-10 21:56:48

Du har fått en utmärkelse, för din fina blogg!!! Hos mig!

Postat av: Sofie

Publicerad 2008-12-11 02:10:21

Jag undrar vem som skrivit?:) Hade varit skoj att veta:) hihi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela