Sofie

Tidigt luciafirande

Publicerad 2008-12-12 16:14:07 i Allmänt

Idag har jag och frida pluggat, som vanligt.. Ändrade och fixade lite...
Vi och Fangrat åt god tacobuffe på metropol även Sara, Kalle och Jocke joinade oss sen.. Vi satt och lyssnade på fin luciasång! Det hör till.. En dag för tidigt, men vad gör det?



Ikväll ska jag, anna, frida och sandra hem till annica. Hon har kastat ut man och barn för att ha en tjejkväll i goda vännerslag! Det ska bli mkt trevligt, lägensen vi sågs.. Annica gick med oss i inriktningen, så roligt att samla ihop en del av gamla klassen! Jag har ju träffat henne sen dess, jobbat tillsammans o så, men ändå!

Jag snackade med Micke innan, som jag bodde med i korridoren. Hans bror, Boris, har fått visning på min lägenhet, men är nu i Spanien, så Micke ska komma hit och checka... Skoj om nån man känner ska flytta in.
Trevlig helg och lussevaka för er som känner för det!

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2008-12-12 16:26:33

Tjenamoss! Har utmanat dig, kolla min blogg..

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela