Sofie

Utmaning

Publicerad 2008-12-13 09:49:02 i Allmänt

Igår var vi hemma hos Annica i Åhus! Wille var också hemma, han har blivit så stor och go nu. Inte alls lika blyg längre.
Vi hade en väldigt trevlig kväll. Åt och drack gott. Snackade en massa och såg idolfinalen. Som Wille sa: Babblar ni tjejer bara hela tiden? hihih Såå sweet.
Kevin vann och det var rätt! Tack för en himla mysig kväll tjejer!!

Jag har blivit utmanad av Annika (en annan annika) http://www.anniikz.blogg.se/ 
Så är väl illa tvungen att ta tag i detta... hihih

Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna
3. Meddela de utmanade på deras bloggar

8 favoritprogram
1. Idol
2. Så ska det låta
3. Lets Dance
4. Postkodmiljonären
5. Bonde söker fru
6. Ensam mamma söker
7. Stjärnor på is
8. Körslaget

8 saker jag gjorde igår
1. Pluggade med Frida
2. Såg lucia på kåren
3. Åt tacobuffe med vännerna
4. Var hos Annica i Åhus, julmys
5. Åkte bil med anna och frida
6. Busade med Wille
7. Pratade med mormor och mamma i telefon
8. satt vid datorn

8 saker jag ser fram emot
(Har valt inom snar framtid)
1. Kvällens glöggfest hos Christin
2. Bartömningen
3. När jag tar examen 15/1
4. När vårt examensarbete är klart!!!
5. Julafton med nära och kära
6. Torsdag då jag ska träffa familjen i kstad
7. När jag ska börja jobba, spännande
8.Julledighet med familjen och vännerna i Malmö

8 favoritmaträtter
1. Tacos
2. Bakad potatis
3. Starkt, kryddigt, vitlök!!
4. Grillat
5. Kött, klyftpotatis och sås
6. Räk, grekisk eller kycklingsallad
7. Kräftor och vitlöksbröd

8 saker på min önskelista
1. Singstarskivor
2. Sällskapsspel t ex med andra ord
3. Pengar
4. Presentkort
5. Kläder
6. Saker till lägenheten t ex säng, matrumsbord, pajform, stor stekpanna osv..
7. Julost hihi (tradition; fick alltid det av morfar, numera står mormor för det)
8. Mascara

8 personer jag utmanar
1. www.holstpauline.blogg.se
2. www.mittlivsomfia.blogg.se
3. www.banne.blogg.se
4. www.knassara.blogg.se
5. www.lindeved.blogg.se 
6. www.metrobloggen.se/liza85
7. www.liiillis.blogg.se
8. www.idapeters.blogg.se

Nu ska jag snart iväg och handla ett playstation till mig med singstar. Tänkte ge mig det i examenspresent. Jag har ju trots allt varit lite duktig nu under dessa 3,5år. (Man hittar alltid nån anledning att handla saker till sig själv) haha...
Ikväll ska jag till Christin på glöggfest, hon har gjort glöggen från grunden helt själv. Jäst och haft sig!! Kommer bli spännande att smaka den, säkert himla god!!
Trevlig Lucia!
Såg förresten Luciafirandet imorse kl 7. Lucian har gått med mig på högstadiet, hihiih lite skoj!!

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2008-12-13 10:30:56

Hihi det var ju bra att du gjorde utmaningen ;)

Hörde om Annicas fest...Kram! Glad Lucia

Postat av: Dreadlocks babe

Publicerad 2008-12-13 11:52:39

längtar tills du ska flytta ner gummman=)

saknar dig massor...

älskar dig gumman.

Postat av: Banne

Publicerad 2008-12-14 19:20:01

Längtar te tors såå ball vi ska ha det;) om ja nu lyckas hålla mig frisk peppar peppar

Postat av: Anna

Publicerad 2008-12-15 18:25:43

tack själv för i fredes...va så mysigt :)) Hoppas ni hade kul sen på festen å lördagen! Kul att du har köpt singstar oxå nu gumman ;) Hur blir det på fredag? ska vi ses några tjejer och snacka lite över ett glas vin? eller ni har andra planer? Puss Kram

Postat av: Sofie

Publicerad 2008-12-15 21:14:33

Anna: Ja det kan vi göra,hade varit trevligt! Emmelie kunde inte, men vi kan ses ändå! Syrran är också här uppe då.. Vi hörs när det närmar sig, hoppas det går bra på intervjuerna iveckan!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela