Sofie

...

Publicerad 2008-02-25 22:41:02 i Allmänt

Jag kommer aldrig på nån rubrik...hehe...
Det var trevligt i fredags. Mamma syrran och jag gick istan. Som vanligt shoppade syrran mkt när hon är här. Konstigt att man åker till Kristianstad från Malmö och shoppar mer än nånsin...hehe
Vi åt gott på Oceans City...Sen körde vi och handlade. Räkmackor och god dricka hos mig!!! En mkt trevlig kväll:)
 Blev sent och mkt skratt:)  Hängde med dem hem på lördagen, slappade, träffade Mormor, såg melodifestivalen och så. Åkte tillbaka upp hit idag.
Har simmat och dykt idag med klassen. Det gick bra... Var seg efter simningen så jag hoppade träningen idag. Orkade inte.. Jag gick bort till Sebbe och Jenny och fikade istället...
Hon åkte in till förlossningen i morse. Men värkarna var inte tillräckligt starka, så de fick åka hem igen, stackare...
H*n måste komma snaaaart!!! Det var trevligt att snacka med dem lite!!!


Imorgon blir det skola sen träning.. Onsdag ska jag festa med tjejerna, vi ska fira Chornelia, ska vara prinsessa!! Wiiieee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela