Sofie

I Malmö

Publicerad 2008-02-07 18:16:00 i Allmänt

Nu är jag äntligen hemma i Malmö! Det gick bra att ta bort stygnen, men jag är öm på blåmärkena från sprutorna.
Vi har fått en stegmätare av våra lärare som vi ska ha på oss i en vecka..  Vi ska se hur mycket vi rör oss, för skojsskull! Igår gick jag mer än vad man ska gå i genomsnitt... Man ska gå minst 10.000 steg om dagen.
Jag är ledig nu, men jag kan tänka mig att det är svårt att få ihop stegen när man jobbar eller går i skolan. Då måste man planera en promenad eller joggingrunda för att få ihop stegen.

Nu är jag i Malmö... Idag har jag och mamma varit på skopunkten och sen har vi rastat hundarna på bulltofta.
Annars har jag varit en runda hos mormor, varit ute och rastat hundarna och min stegmätare, hehe..

Varken Jenny eller Sebbe har varit inne på msn idag... tanken slog mig precis..tänk så är bebisen på väg..:)  Måste ringa henne nu... Jag hopppppaaaas:)

Jag kollade på massa filmer från bartender skolan på mallorca.. Fan vad underbart det verkar... men proven skrämmer mig.. Jag kan inte jonglera med flaskor (flairing) och sånt... hahha... Fast alla är vi nybörjare, så måste man tänka...hehe!

Nu ska jag gå och mysa med mina vovvisar, hejsvejs!!!

Kommentarer

Postat av: Korn

Publicerad 2008-02-08 15:10:10

Hälsa Jessica från mig ikväll=)
Vi ses i morgon, puss

Postat av: Jenny

Publicerad 2008-02-09 10:51:06

hehe....näää...tyvärr var det inte så kul att bebisen var på väg :P bara internet som inte funkade :P men nästa gång ingen av oss är inne kanske pyris e på väg =) men jag lovar, hör av mig så fort det händer nåt =) haha...Tant Sofie!!!! puss,pusss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela