Sofie

Lunch och träning

Publicerad 2008-02-15 23:16:38 i Allmänt

Idag har jag varit i skolan. jag trivs verkligen jätte bra med denna kursen. Lärarna och klassen är super! Det är sååå kul!!! Har även kommit igång ordentligt med träningen nu igen! Underbart!! Hoppas man får se lite resultat snart!! I torsdags tränade jag o johanna spinn/cirkel, det var såå jobbigt... Vi var helt döda sen..Men så underbart det var när man kom hem och knappt orka resa sig ur soffan.. Nöjd!

Imorgon ska jag träna kl 8.45 om jag nu orkar mig ur sängen..Ingen Johanna som skriker på mig imorgon...:) Sen imorgon blir det party med flickorna... Lite melodifestival och vin och en massa snack!!
Sen blir det banken med dans och sång på scenen med Bengan!!   <--- Bengan!

Idag har Jag lunchat med Frida, Sara, Mia, Anna och Jenny... Det var jätte trevligt.. Nästa gång vi träffas alla igen har jenny förhoppningsvis sin Bebis med sig....Jag är pirrig..Den måste komma snaaaart! Vi väntar!!!

Nu väntar sängen, klockan ringer 7 imorgon..En lördag, frivilligt.... Får se min reaktion imorgon!!

Träänaa:) !!!!!

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2008-02-17 12:30:21

Såg bilderna från när ni partayar, vilken fin klänning du har, ny? =) Har du lust att ses på onsdag? Kan typ efter halv fem...tänkte att jag kunde ta mig till dig och kolla in din nya lya jag inte sett. kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela