Sofie

Snart helg igen

Publicerad 2008-02-21 22:07:41 i Allmänt

Oh, vad veckorna går snabbt... Då har jag varit ledig nästan en vecka nu... Jag slöar mest då tycker jag... Gillar att gå några timmar i skolan så man kommer upp i normal tid, gör sig i ordning och så... Man blir bara slöare om man ligger och kollar tv hela förmiddagen.
Jag har iaf tränat nu ikväll. Idag var det spinn/cirkel på schemat... Jobbigt, men skönt nu när det är över!

Imorgon kommer mamma och syrran hit!! Vi ska gå på stan, käka buffe på oceans city och ha det trevligt! Banne vill tvunget äta den buffen där, hon har tydligen fastnat för den! De ska även sova här! Får se vad kvällen bjuder på.
Det ska bli trevligt iaf! Mamma har aldrig sovit hos mig... Men syrran har... Både i korridoren och sedan har hon och hennes pojkvän bott i min lägenhet en helg... Så hon är Kristianstad van:) hhihih
Men imorgon får inte hundarna heller följa med.... Klarar ni er utan dem, mamma o banne? :) Vi ska nog klara oss bra hoppas jag!!

På lördag får jag se vad som händer.... Antingen stannar jag här, eller hänger jag med dem ner till Malmö.. Får se.. Jag missar iaf träningen på lördag morgon 8.45...Men det får väl va när man har besök....

Trevlig helg!!

Här kommer en bild på mammi, mig och syrran från bulgarien 06!      

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2008-02-23 14:25:17

Hej :) Hade du kul igår? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela