Sofie

Sol = Underbart

Publicerad 2008-02-10 19:26:27 i Allmänt

Jag vill ha sol och värme!!!
Tänk så glad man blir av lite sol!! Idag har mamma, syrran, hundarna och jag varit i bokskogen och promenerat. Det var jätte fint väder och skönt!! det är bra för då får jag fler steg på min stegmätare...hehee

I Fredags vad jag istan en runda, sen på kvällen var jag och mamma å såg little shop of horrors! Det var god mat och föreställningen var bra.. En trevlig kväll!!
Igår träffade jag bini, johanna och anna..Vi festade och kollade lite på melodifestivalen. Sen mötte vi upp Ellie på centiliter och gram. Det var trevligt och jätte skoj att snacka o träffas igen. Blir inte så ofta. Jag bor på mitt håll, de andra pluggar o jobbar på sitt håll...

Idag har vi ätit söndagsmiddag hos farmor, mums.,.
Nu väntar tvn, gytt.. är trött efter gårdagen.

Imorgon ska jag en runda till mormor, på tisdag bär det av till kstad igen...

Hejsvejs...

Kommentarer

Postat av: Korn

Publicerad 2008-02-11 08:36:37

tack för i lörags, det va kul!
jag va uppe o tränade vid 12 i söndags:) kände mig pigg- skönt! stannade ni länge?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela