Sofie

Intensiv helg!

Publicerad 2008-07-08 19:42:54 i Allmänt

I fredags skyndade jag mig hem från jobb.. Bytade om sen stack jag till Fia. Hon hade gjort jätte god kycklingsallad! Det var trevligt och gott! Vi stack på fest hos Patrik. Det var också trevligt...
Vi drog upp på stan en vända, sen stack jag till Jeppe. Syrran och hennes polare var där och festade

I lördags stack vi upp på stan... Tjejerna åkte karusell.. Vi kollade i affärer och käkade gott... Syrran och jag åt detta:

 Det var gott!!
Sen drog vi hem till mig.. Vilade en stund, sen käkade och sen festade vi lite..

 Syrran och hennes kompisar sov sov hos mig.
 En glad syster på balkongen    Jag var också med!

Vi stack in till stan.. Satt i ett öltält..Sen var vi på boombar. Jeppe, Emmelie och Fia kom dit en runda och joinade oss lite.. Det var också trevligt! Hoppas syrran och vännerna hade en trevlig visit uppe i kstad och i min lya!

När de körde hem så kom mamma och hennes kusin upp hit. I söndags var vi på diggiloo! Det var riktigt trevligt. Jag skrattade åt Tomas Pettersson så jag höll på att ramla av stolen. Kön var enorm och paniken på parkeringen... 10.000 människor som skulle hem... Under sista låten så började det att pissregna. Men vi kom hem till slut iaf. Det var trevligt. I Måndags åkte vi till stan. De shoppade lite, vi åt thaibuffe och lite såå...

Så helgen har varit väldigt intensiv, besök hela helgen och jag har sovit på golvet i 3 nätter.. Är sååå trött..
Har även jobbat hela dagen idag... Får vila framför tvn ikväll.. Tack Mammi och Banne för en trevlans helg.

Blir jobb och besök på staden iveckan. Daniel Lemma spelar imorgon, ska dit med Johanna. Käka gott och så.

Håller helt och hållet med dig Fia! Bra inlägg!! Checka: www.mittlivsomfia.blogg.se   (Inlägget Fia goes bridget)

Kommer kanske lite bilder på min lägenhet ikväll... Om jag inte har somnat i soffan..hihiih.... :)

Kommentarer

Postat av: Fia

Publicerad 2008-07-09 01:12:26

Heeej min älsklingstös! Japp, vi får stå på oss. Nån måtta får det fasiken vara! =) Kvinnor kan - bättre! :p Nattipuss

Postat av: Din Mamma

Publicerad 2008-07-09 22:18:23

Tack själv för en trevlig helg. Kunde inte bott bättre fast soffan är lite hård kände mig som 80år på mogonen(fniss). Men det gick snabbt över med gott kaffe på balkongen... PUSS Mammi.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela