Sofie

Kristianstaddagarna

Publicerad 2008-07-14 12:17:03 i Allmänt

Ja, då var Kristianstaddagarna över för detta året... Nu är Åhus beachhandboll igång istället..Sen börjar Sjöbomarknad, malmöfestivalen mm...

I Fredags efter jobb stack jag till Frida... Sen bar det av till Thomas som hade födelsedagsfest. Vi sjöng massa singstar och hade trevligt! Vi stack till öltältet på storatorg. Där var mycket folk, men det var trevligt...
Det har varit trevligt med Kstaddagarna, man har träffat mycket folk och bara suttit i ett öltält och tagit en öl och snackat. Det har varit sommarkänslor och mys!
I Lördags grillade Jag, Fia, Kristin och Linus. Sen stack vi tre tjejer upp till lillatorg och lyssnade på ett band.. Satt där och snackade och hade trevligt...
Igår var jag hos Frida och Mange, käkade Pizza och slappade... Fidde och Dea kom också förbi!

Det snackas om att det ska bli busstrejk i Skåne... Undrar hur det blir, för om det blir strejk kan jag inte ta mig till jobb imorgon... Bläää... Men tågen går iaf, så jag kan ta mig ner till Malmö! Tur det!
Jag jobbar bara imorgon, sen e jag ledig hela veckan. Ska ner och hitta på lite skoj i Malmö!! Ett tag sen nu...
Mamma har semester så får hitta på lite med henne!

Idag blir det städ och umgås med Fia!!

På Onsdag gäller det... Blir mörkrädd....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela