Sofie

Lååång dag på jobb

Publicerad 2008-07-21 20:33:05 i Allmänt

Jag körde tillbaka till Kristianstad igår. Skönt att kunna ta bilen till jobbet dessa dagarna. Jag jobbade 9-18 idag, stängde för första gången. Imorgon ska jag öppna. Gytt att slippa sitta på en buss en timme innan jag börjar.
Jag var själv i några timmar idag, det var lite jobbigt. Hade ingen där om nått skulle hända. Men sån tur gjorde det inte det...

Vill tacka alla som skrivit kommentarer om mina foto! Tack, snällt!

Jag är mega trött idag, blir soffan...Sen upp med tuppen imorgon...

Skönt att ha fått höra din röst nu och att allt är bra... Hoppas allt löser sig! Det måste det göra.
Får se hur det blir i veckan... Malmö, Hbg eller Kstad???

Trevlig kväll... Hoppas larmet vill som jag imorgonbitti lite över 6.... hihih...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela