Sofie

Trevlig kväll med tjejerna!

Publicerad 2008-07-10 10:11:36 i Allmänt

Usch, drygt att skriva rubrik. Det står stilla i huvudet.
Igår stack jag, Johanna och Fia ner på stan. Vi skulle hitta nånstans att äta. Det var inte det lättaste. Så mkt folk nu när det är Kristianstaddagarna. Men vi satte oss till slut på Södertorg. Live musik och god mat!
Jag träffade även en gammal klasskompis från gymnasiet, roligt!
22.30 började Daniel Lemma att spela. Vi fick plats vid ett bord i öltältet... Massa berusade ungdomar som överröstade honom... Men det var mysigt. Mia, Thomas, Ingela och Emma kom också bort till oss. Längesen vi sågs nu, så det var roligt...

Jag Fia och Johanna tog en promenad hem sen..

Det e asgytt att börja runt middagstid nästan varje dag, nu på sommaren... Man får sovmorgon och jag kan vara ute lite längre på kvällarna, ta 2 öl och njuta av sommaren... Sen jobbar jag på eftermiddagen och får lite pengar.. Det är toppen!
Hinner även blogga på förmiddagen, hihihi.... Dock lite ångest när Anna nyss frågade om jag ville med till stranden, det kan jag ju inte... men men, smällar man får ta...

Jaja, nu ska jag fixa mig sen ta mig till jobbet..


Fransen fyllde 1år igår... Grattis min lillkille!   

  Skägget är lite på sniskan, hihihi

Tänker på dig idag, hoppas det går bra, håller tummarna hååååårt

Kommentarer

Postat av: lillis

Publicerad 2008-07-10 22:32:14

hihii aaa Lillis har lyckats igen. skulle se om jag kom ihåg så jag kunde göra till dig.. men innan hur vill du att den ska se ut då? :) puss o kram

Postat av: Din Mamma

Publicerad 2008-07-11 17:14:42

Så stilig han är 1Åringen. Bastant mansvalp så vetrinären. Hans bror är som en fluga he he.

Postat av: Korn

Publicerad 2008-07-28 17:34:03

Vem träffade du från gymnasiet? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela