Sofie

Brolle

Publicerad 2008-06-30 20:04:04 i Allmänt

Annika, jag har uppdaterat!! hihi

Det blev aldrig att jag träffade Bini i lördagskväll. Vi båda var trötta så vi bestämde oss för att ta en frukost på Espressohouse på söndagförmiddag istället. Det var jätte trevligt och gott! Det får man göra oftare!

Mamma och jag körde en runda till Svedala marknad. Vi ville äta langos, som är tradition på marknader och festivaler, men de sålde inga i Svedala. Vi blev lagom besvikna. Men vi hade det mys ändå. Jag köpte ett Snö halsband. (snö är ett märke).
Vi lyssnade även på Brolle. Han har en härlig röst... Men gud vad spontan och rolig han var. Han bjöd verkligen på sig själv och alla skrattade. Det var roligt! Vi var hans kör...hehhe..
Han skrattade mest hela tiden...Vi smälte en aning... hehehe


Han sjöng lite av sina egna låtar men även lite Cash och Elvis :)
Tack för en trevlig dag Mammi!!

Då var jag tillbaka i Kstad igen och tillbaka på jobb. Jag och Sofie gick en sväng till Ica innan! Det är alltid trevligt med sällskap... Vi ska ha skoj på fredag!
Jag köpte jordgubbar som jag ska smaska på ikväll!
Imorgon blir det en heldag på jobb.. 7.30-16. Så jag får gå upp med tuppen imorgon..


Jag vet inte om jag har skrivit att jag fick VG på min kurs jag läste i våras. Fick VG på båda delkurserna!!! (VG är det bästa man kan få på högskolan)... Vi hade nårra nice dagar i skogen när vi var på läger med klassen. Det var underbart att vara ute i ingenstans och inte ha tillgång till telefon, dator, klockan osv.. Gytt att bara VARA.... Sitta vid elden, grilla korv, leka lekar, ligga i gräset, paddla mitt ute på sjön mm... Det var toppen. Klassen gjorde det hela skoj också!


Nårra bilder:

  Utsikt från vår lägerplats

 Vårt fina vidskydd som vi byggde. Alla 16 fick plats :)

Nu ska jag skölja av mitt hår. Sitter med inpackning nu... Har lite egen tid ikväll... Snart ska jag äta jordgubbar :) MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela