Sofie

Glad Midsommar!

Publicerad 2008-06-20 12:38:36 i Allmänt

Nu har jag jobbat i en hel vecka på förskolan. Barnen är underbart söta och goa och mina kolleger är också jätte trevliga. Jag trivs jätte bra. Jag jobbar halvtid, så jag får lite sovmorgon, vilket är guldvärt! Kan ju inte bli bättre, för jag hade ändå bara slöat på eftermiddagen.. Så då är det bättre att jobba!
I Onsdags kom Frida hit till Kstad. Vi mötte upp Stoffe och Sofie på Banken. Vi åt grillbuffe, drack nårra kalla, goa öl och sen såg vi matchen.. Vi hade Sverige tröjor på oss och vi hejjade. Men det hjälpte tyvärr inte. Tråkigt att vi åkte ut..:(
(Hade inte min kamera med mig, och Frida har inte lagt in sina bilder än..Men bilder från kvällen och våra fina tröjor kommer snart!)

Nu håller jag på att tvätta, har städat och fixat lite.. Nu är det midsommarfint i min lägenhet!

Ikväll ska jag till Sofie och fira midsommar! Blir god mat, dricka, lekar och snapsvisor!!! Kommer bli trevligt... Det är nära hem också vilket är jätte skönt! Slippa sova över och så...

Fick precis reda på att jag fick VG (det bästa betyget på högskolan) på min senaste kurs. Den jag har kämpat med hela våren! Jag är glad nu!! Wiiee! Får fira det ikväll! Bara en termin kvar nu..... Läskigt och skönt på samma gång...

GLAD MIDSOMMAR!!! Hoppas regnet håller sig borta!  (Ska ta med kameran idag!!)

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2008-06-21 11:34:04

Hoppas du hade en trevlig Midsommar Sofie! Hur dax börjar/slutar du på måndag? tis? ons? tors? Kram Annika

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela