Sofie

Grattis lillasyster 13/6 2008

Publicerad 2008-06-15 22:52:38 i Allmänt

Nu har min syster tagit studenten!!  Ett stort grattis. Nu börjar en ny fas i ditt liv. Man lämnar tryggheten på gymnasieskolan och tar ett steg vidare ut i livet.
Det är helt sjukt att det är 4 år sedan jag tog studenten.

Gårdagen blev lite stressig, vi fick inte lokalen förrän på förmiddagen... Skulle fixa allt där nere. Hämta maten, tårtor och ställa i ordning allt. Jag la upp maten fint och fixade!
Vi kom upp klockan 15 och hade en timme på oss att duscha och göra oss i ordning, för sen bar det av till Lund och Bannes utspark!


Hon och hennes klasskompisar åkte på ett stort flak.. De skrek, hoppade och visslade!! ÖS :)


Släkt, vänner och familjen var i lokalen och uppvaktade henne! Syrran uppskattade det, tur det.. För som jag och mamma har fixat... Men tur att man inte har sånna fester såå ofta.. hihi

En glad syster och Jag :)
Det var lyckat, maten var toppen och alla var glada! Vi tänkte på dig!

Dagen efter städade jag och mamma, började kl 8 på morgonen... Var helt döda sen efteråt. Skulle egentligen på dop till Thyra. Men jag kände inte att jag orkade det. Väldigt tråkigt, hade gärna varit där och delat den stora dagen med dem. Men det har varit mkt nu på sistone.

Jenny: Vi får ha ett litet eget dop hemma hos er. Kolla bilder, prata minnen och så ska jag hälla lite vatten på lilla Thyras huvud.. hihih... Undra hur stor den lilla flickan har blivit nu.. Har varit i Malmö ett tag nu, så har inte träffat dem på ett tag.
Men imorgon bär det av hem till kstad igen. Ska jobba där nårra veckor. Då ska jag träffa många barn på förskolan. Sweet!!!

Idag har vi varit på släktkalas hos Elaine! Kusinvitamin blev 18år idag. Ohh, vad stor hon har blivit.... Känns som man själv står stilla ibland..hhehe...
Det har varit mkt släkt denna helgen, men det har varit trevligt. Inte så ofta alla samlas...

--Hoppas allt löser sig... Känns hopplöst... När ska vinden vända?--

Blod är starkt!!

Avslutar med en söt bild på Banne och hennes vän från Champagnefrukosten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela