Sofie

Jobb?

Publicerad 2008-03-27 18:49:26 i Allmänt

Nu har jag precis ätit en hemma gjord kycklingsallad! Gjorde lite extra som jag ska ha till lunch imorgon!
Det var riktigt gott! Ska börja äta mycket sallad. Men imorgon blir det Tacos hos Jenny, Sebbe och Thyra!
Annars har jag varit en runda istan idag och sen har jag handlat.

Jag vet inte vad jag ska göra i sommar? Ska jag jobba eller ska jag ta mig lite ledigt? Det är min sista sommar innan examen. Men sen å andra sidan vill jag inte ta av sparpengarna. Har iaf ingen hyra under sommaren så det är bra... Är väldigt kluven, får se hur det blir...
Jag har sökt lite blandade jobb, vill inte vara en 5e sommar på Pågen, där inne i den himla värmen.. Men goa pengar.. hahah Kan inte bestämma mig...
SVÅRT... Någon som har nått skoj jobb till lilla mig? :)


Snart helg igen... Ska vara i kstad. Imorgon helkväll hos jenny o sebbe.. Sen på lördag ska jag på 25årsfest/inflyttningsfest...

Trevlig helg.
Jag vill ha vår nu! Det har varit underbart väder idag, men vi har fortfarande is och snö på marken. FÖRSVINN NU!!!

Krya på dig syrran... Inte skoj att ha feber och bara ligga o sova...
  En bild på syrran o mig när vi var mini små:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela