Sofie

Palla?

Publicerad 2008-03-06 21:51:18 i Allmänt

Hur mycket skit ska man orka ta?
Hur mycket ska du förstöra?
När ska du skärpa dig?
När ska du förstå?
När ska du inse vilka spår och minnen du lämnar?
Vad ska man göra?
När är det försent?
Om det nånsin blir försent? Vad hade vi kunnat göra annorlunda? Vi har stått ut och försökt...
Orkar inte bry mig... Måste för fan tänka på oss själva också!

BLÄÄÄ


Tisdagen bjöd på skola, pluggande och en visit hos Jenny, Sebbe och Thyra! Sweet! Då var hon bara 3 dagar gammal. Liten och såå söt! Var trevligt! Första bebben som nån av mina nära kompisar har fått...
I Onsdags åkte vi skridskor med klassen! Det var riktigt skoj!! Övning ger färdighet! I början var man bambi på isen.. Men efter ett tag när vi spelade Hockey så släppte jag loss..Åkte en massa, slängde mig och var helt inne i spelet! Såå himla skoj!!
Idag har jag och sebbe varit på praktiken. De verkar trevliga och barnen är goa! Sen har jag tränat... o pluggat.. Har gjort klart rörelsepasset inför redovisningen imorgon! Hoppas jag kommer ihåg rörelserna och att det klaffar med musiken!

Trevlig helg!

Kommentarer

Postat av: Korn

Publicerad 2008-03-07 07:12:37

Vad handlar dikten om i början? :O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela