Sofie

En dag med barn!!!

Publicerad 2008-05-27 22:59:04 i Allmänt

Idag har jag varit istan med Annica och hennes son Wille! Han har blivit 4år nu. Jätte pratglad och söt. Vi var i tivoliparken och lekte på lekplatsen.. Underbart väder och skoj att träffa dem, var ett tag sen sist.
Annars har jag städat lägenheten lite och tvättat idag.
Jag gjorde även en hemmagjord smootie till mig innan med hallon, banan, yoghurt och fil i. Fick användning av min stavmixer jag fick när jag fyllde år!
Det blev riktigt gott. Mums!! Nått att rekommendera i sommarvärmen!

Nu ikväll har jag varit en runda hos Jenny, Sebbe och Thyra. Thyra var vaken en lite stund, sen somnade hon. Trevligt att snacka lite med dem!!
Imorgon är det bartömning. Sista kåren innan sommaren...
Lekar och sånt hela dagen. Ska vara där lite om det e fint väder! Sen blir det förfest med tjejerna och sen kåren.
Ska bli riktigt skoj! Wiiiee...

Nä nu ska jag lägga mig, är trötter.... Ni som är i Malmö, akta er för syrran. Hon är ute och kör en massa nu i hela staden. Jag håller mig här uppe, på avstånd.. hahahah
Nä, skojja... Du e duktig du Banne!!

image59

På denna tiden kunde du inte köra bil. Inte jag heller för den delen.. hihih....



Kommentarer

Postat av: mingla

Publicerad 2008-05-27 23:18:14

Var med i min tävling om ett Nicole Richie-armband som är sponsrad av BettiesGalleria i Kalifornien :)

Postat av: Lillis

Publicerad 2008-05-28 09:50:29

Jaha nej jonte har inte sagt nånting. Jag pratade med honom idag, han bara jaså kommer fiia.. haha.. så dum :P
Jo det e klart förstår det, sen har hon väl mkt i skolan nu med kanske? Nja det börjar avta nu men har varit riktigt mkt den senaste tiden. Gud va kul det ska bli att träffas =)=) längtar :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela