Sofie

Malmöö

Publicerad 2008-05-03 23:05:23 i Allmänt

Då var valborg 2008 över.  Vädret var ju inte toppen så jag var lite halv seg under dagen. Men så fort jag träffade tjejerna så blev jag pepp!
Vi gick på stan, sen stack vi bort till krinovaängen vid 14 när brännbollen började. Vi hade med oss filtar, cider och det goa party humöret!
Det blev rätt kallt, men vi hade trevligt...
Det blev grillning med pågarna i hus 30, sen gick vi hem till mig och förfestade... Trevligt att vara några få, nära vänner istället för att vara på förfester med massa folk..vi sågs ju ändå på kåren allihopa sen!
Artmade spelade på kåren... Vi dansade och hade trevligt!

Var lagom död på torsdagen när jag åkte tåget. Man har ju mått bättre...
Haft en mysig helg hemma... Vi har grillat, hälsat på mormor, solat, varit i stan mm.. Jag träffade även Jonte idag. väldigt längesen sist, det var trevligt!!
Jag har pussat och kramat mkt på mina pågar denna helgen...Här kommer en bild på mina sweethearts!!
 Här bråkar de om min vante...busarna..:)

Jag vill ha värme... Har glassat i solen idag! Underbart!!
Me Like!!!!

Kommentarer

Postat av: Pauline

Publicerad 2008-05-04 09:39:42

Nja jag firade inte valborg, var bara hemma och kollade tv :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela