Sofie

Promenad

Publicerad 2008-05-10 22:34:20 i Allmänt

Idag har jag, Syrran och hundarna varit ute på en promenad. Det var underbart väder. Så härligt att vara ute och gå en sväng. Ruben och Frans blev väldigt varma så vi kunde inte gå lika långt som vi brukar.
Det är nice att gå på bulltofta. Naturen är fin och det är bra att gå där!
Jag hade med kameran så här kommer nårra bilder från vår mysiga promenix...
(jag får lägga in bilder sen, för det går inte nu... tradigt... Men håll ut.. hehe)

Jag har även lunchat med Perre och Emelie! Det var mkt trevligt. Jag har inte träffat Perre på jätte länge. Hon har bott i Usa sen studenten.
Har också varit på kalas hos min lilla Farmor idag. Det var trevligt. Har inte varit med på de sista kalasen för jag har varit i kstad då. Jag träffade faster, farbror, kusin och barn med familjer. Trevligt! Smörgåstårtan var också mums..

Imorgon blir det en promenad till och sen ska jag åka tillbaka. Ska packa min stora vandringsväska. Läger mån-ons!
Sängen nu!!! Jag vill sola imorgon också... !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela