Sofie

Tillbaka i verkligheten igen... Hejdå skogen, sjön, djuren, kanoten och vårt vindskydd :)

Publicerad 2008-05-14 22:28:23 i Allmänt

Skulle bara meddela att jag är hemma igen från 3 dagars äventyr. Jag lever och jag klarade det!
Det har varit såå roligt, underbart och rogivande. Snacka om frihetskänslor när man sitter i en kanot mitt på sjön eller tittar in i lägerelden på kvällen. Underbart till tusen...
Vi har haft såå roligt tillsammans... Skriver mer en annan dag... Är helt död i hela kroppen nu... Kan varken tänka eller sitta... Men det har varit en riktig upplevelse, inte varje dag man är med om detta...

Får hoppas jag kan sova... Det är nämligen onsdag och här på campus betyder det fest för de andra studenterna.
Förfesterna är i full gång nu... Jag kommer säkert slockna direkt och inte höra nått... I hope!
Förresten. Min lillasyster har också skaffat sig en blogg.. Kika gärna in där också...
www.banne.blogg.se

Ha det gytt....

Kommentarer

Postat av: Pauline

Publicerad 2008-05-14 23:42:10

du får skaffa öronproppar så hör du inte när de andra festar ;)

Postat av: Pauline

Publicerad 2008-05-17 15:04:03

haha nej, men en kompis till mig ringde och sa att han läste min blogg :)

Postat av: Annika

Publicerad 2008-05-17 16:11:55

Hej! Du har blivit utmanad igen, kolla in min blogg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela