Sofie

Underbart väder

Publicerad 2008-05-06 15:19:44 i Allmänt

Idag har jag suttit på balkongen och pluggat i solen! Det var gytt...
Sen gick jag bort till Jenny och Thyra... Vi har snackat en massa och solat. Det var trevligt... Gytt att vi bor så nära, lätt att bara springa dit och snacka.
Nu har jag en bonna bränna, är röd och har fått massa fräknar!
Sååå underbart med sol och lite värme...
Nu ska jag snart äta och sen ska jag tillbaka till Jenny och Sebbe.. Jag och Sebbe ska göra klart vår redovisning. Snart bär det av, paddling och vandring i 3dagar med klassen. På måndag ska vi iväg... Det har varit mkt planering nu så jag mådde piss igår. Var jätte yr, hade ont i huvudet, hjärtklappning och så... Ångest.. Men det är bättre idag. Det är nog stressrelaterat..

Imorgon är det den efterlängtade semestersittningen iaf!!! Det är vår höjdpunkt på året. Jag och mina girls går alltid på den. Det ska bli mkt trevligt. Kommer ju sakna Jenny där detta året. Men vi får ta igen det sen när Thyra har växt lite mer...Hoppas på fins väder imorgon! Så vi kan förfesta i solen:)

Bjuder på nårra bilder från förra och förr förra årets semestersittning.
    2006

     2007

Hoppas 2008 kommer bli lika skoj! Kan ju inte bli annat än kul med tjejerna=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela