Sofie

Helg!

Publicerad 2008-11-24 16:45:03 i Allmänt

I fredags var jag, pauline, emmelie, thomas, frida och martin hemma hos frida. Vi såg lite på idol, sen spelade vi gitarr, sjöng och snackade!
Vi stack ner till banken och tog en öl.
I lördags var vi på stan, kollade runt, köpte inflyttningspresent och åt på BurgerKing.

På kvällen var jag på inflyttningsfest hos Anna och Martin. De bjöd på god pastasallad med massa tillbehör! Vännerna var samlade, det var super trevligt!
Anna och Martin hade fixat en dansbandstävling. Man skulle komma på titel och artist till låtarna. Sedan nynna på en låt och de andra skulle gissa. och i slutet skulle vi komma på ett dansbandsnamn. Jag, Carro och Rikard vann! Vårt lag hetter Ricardoz and the chicaz. hahha! Det var super trevligt. Vi avslutade med "vår nya singel - Eloise", hahah..

Vårt vinnande lag:)


Här har vi allsång! Nog första gången vi sjöng den, alla läser innantill. Med tiden blev det högre, mer inlevelse och papprena flög iväg..

Värdparet! Anna och Martin! Tack för en super trevlig fest..

(Bilderna är "snodda" från Sara och Fridas facebook, hoppas det inte gör nått :))

Det blev en runda på Grand. Vi dansade heeela tiden!

Igår var det en reprissöndag för min del. Såg idol, stjärnor på is och bonde söker fru. På kvällen såg jag Ensam mamma söker och sanningen ögonblick. En riktig skön slappesöndag!
Det var en känslofylld avslutning av ensam mamma söker igår. Så lyckliga de var! Så kära och lyckliga Anette och Rikard verkar. Det känns som en saga! Sååå sweet! En del av mig vill också vara så lycklig och kär, men andra delen tycker att det är rätt skönt att vara singel.. Bara jag blir lycklig och finner drömprinsen om några år så är jag nöjd! Får ta det som det kommer!
 Jag såg ett klipp på tv3.se idag, Anette och Rikard är förlovade och snart sambo, Johanna och Alex träffas fortfarande, men bor ifrån varandra. Och Nina och Micke har gjort slut..

Det är svinkallt idag.Vi har varit iväg och intervjuat. Handledarsamtal imorgon... Nu har vi kommit en bra bit på vägen iaf! Skönt det! Det är massa snö i Malmö, men är uppe inorr har det inte lagt sig än... bara pisskallt... Det kommer väl det också, bara det inte blir slask, det är så tråkigt.

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2008-11-25 23:54:35

Det e lungt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela