Sofie

Klippt

Publicerad 2008-11-04 21:35:06 i Allmänt

Idag har jag och Frida varit på huvudbiblioteket och kollat artiklar och litteratur. Hittade två nya böcker, men inga artiklar. Ska kolla mer på högskolans bibliotek imorgon. Hoppas på att denna litteraturen är rätt och bra. Måste ha tag i vår handledare så vi vet att vi är på rätt väg och kan gå vidare, lite surt att behöva göra om det sen.
Vi lunchade och sedan gick vi hem till henne och skrev lite. Har strukturerat upp det lite och fått det lite mer klart.
Men måste fortsätta hela dagen imorgon...

Imorgon ska jag först köa till damsittningsbiljetterna. Ska stå där 1,5timme innan de släpps...
Sjukt, men det är väldigt många som vi gå på den. Årets höjdpunkt säger tjejerna.. Jag har aldrig varit på en damsittning under mina 3,5år på högskolan.. Första nu, sista chansen jag har på mig. Så ska ta den!

Träffade Fia en runda :)

Förresten, jag och Frida klippte oss idag på stan.. Längesen jag klippte mig och när det blir längre så lägger det sig utåt.. Rätt kort nu, men det växer ju!!

Imorgon blir det till att köa, sen fokusera på examensarbetet.... BLÄÄÄÄÄÄ!!
Ska träffa vännerna imorgon kväll! Ida kommer också en runda, ska bli roligt. Får se fram emot det!



Ett leende i höstmörkret! hihi

Kommentarer

Postat av: Lillis

Publicerad 2008-11-04 22:12:56

Hej fiiaa! Jo då det e rätt mkt jobb nu för tiden.. Därför jag itne sitter här så mkt heller..:P Lite kul hinner man ju med.. men jag jobbar ju så mkt som alla andra gör 5 dar i veckan :) blev lite mer innan dock. Du verkar plugga ganska mkt nu också sötis.. går det bra för diig?? puss

Postat av: mamma

Publicerad 2008-11-05 19:04:08

Får vi inte se foto på din nya frisyr?

Postat av: Anita

Publicerad 2008-11-06 12:21:08

Jag håller med mamma, jag vill också se din nya frisyr. Du vet vem du ska ge en kram imorgon från mej.

Anita

Postat av: Ida

Publicerad 2008-11-06 17:29:46

Halloj du!! ville bara tacka för en crazy rolig kväll!! Hoppas vi ses snart igen! kram ida

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela