Sofie

Malmö

Publicerad 2008-11-29 22:18:48 i Allmänt

Jag hade en trevlig kväll i Onsdags. De var jätte duktiga på spexet, förstår inte hur de kan komma ihåg alla repliker och även snabbt ställa om och improvisera när vi i publiken beställer det. Vi förfestade hemma hos Patrik. En kompis till honom sa till mig att jag ler precis som Kirsen Dunst. Även Patrik och Kristin höll med, men de hade aldrig tänkt på det innan. Jag körde till Malmö i Torsdags.
Jag och mamma har varit iväg och gjort ärenden. Har varit hos mormor och satt upp ljusslinga och stake.
Idag har jag och syrran varit på stan. Vi kollade i julbodarna och köpte och tittade på julklappar. Det var trevligt!

   Jag och Syrran, sist hon var uppe hos mig i Kstad.

Det har blivit god mat och trevligt sällskap.
Igår hade jag en väldigt trevlig kväll, hoppas vi kan ses fler gånger! "Dreams are coming true..." hahha...

Förresten, äntligen åkte Johan ur idol!!! På tiden!
Imorgon får vi besök av Farmor och faster med man. Man får samla ihop så många som möjligt när jag kommer ner! Det ska bli trevligt att ses och prata lite! Sen kommer jag inte ner igen förrän precis dagarna innan jul.

 Jag, Farmor och Mormor - i påskas.
När jag är hemma i Malmö försöker jag träffa mormor och farmor. Man vet inte hur länge man har dem hos sig, okej det kan hända vem som helst, men de har kommit upp i hög ålder nu! Det är bara att acceptera ändå det är svårt. Man måste ta vara på varandra!

Har ett fullspäckat schema i Kstad nu... De närmaste veckorna är det fullt ös, massa i kalendern. Massa med examensarbetet och träffa kompisarna så mkt jag kan!
Men får passa på, för kommer inte bo där uppe mer sen...
På Onsdag väntar den efterlängtade dammiddagen!! Halvnakna pågar på scenen. Berusade tjejer i publiken, vin och tre rättersmiddag! Första gången på 3,5 ska jag dit. Alla som varit där säger att det är SKITskoj! Får hoppas på det!

Jag hoppas!! Jag vill!! Please! Jag undrar...
 
Skulle egentligen varit i Kalmar ikväll! Hoppas de har en super trevlig fest! Viktor- vi ses hos Fia nästa helg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela