Sofie

Photo...

Publicerad 2008-11-08 16:34:58 i Allmänt

Här kommer lite foto från i onsdags!

 Thyra pussar nallen! Hon gillade att klättra upp på min puff!

 Thyjjan och Frida dansar lite.. Är man på förfest/tjejkväll så är man...

 Thyra ser inte lika nöjd ut som jag... Annars var det bara leende under hela kvällen!

 Inte konsigt hon somnade, massa tjejer som leker och pillar på henne hela tiden.. Men sen vaknade hon igen... JÄTTE pigg.. då var det fullt ös... Sweet!!!

  Tacos med tjejerna.. Frida och Jag saknas på bilden... Tyran också!

 Sedan skulle Jenny och Thyra hem.. Då dök Anna, Chornelia, Ida, Johanna och Tessan också upp...

  Alltid trevligt med tjejfest!!!


 
Här är min nya frilla.. Har tunnat ut det och klippt en bit. Det lägger sig gärna utåt när det blir lite längre.. Blir även väldigt tjockt och svår fixat.. Så nu är håret frächt igen.. har snart haft kort hår i 1år.. Det har gått fort..
Trivs bra med det kort! Men man måste fixa det lite mer, går inte bara att sätta upp det i en toffs.
Brukar "ruffsa" till det lite mer, det är väldigt platt på bilden... går att variera lite...

Idag har jag lunchat på stan med Linda och Fia!
Ikväll ska vi fira Jimmy som fyller år... Ska byta om och göra mig redo...
Trevlig kväll...

Förresten igår vad jag hos Fia och såg idol, sen var vi på kårpuben. brukar inte vara där, men det var väldigt trevligt. Satt och pratade och spelade spel. Man har ju så nära dit, så det är skoj att bara gå dit och umgås lite..

Rektorn ringde aldrig, tråkigt nog..satt hemma och väntade på de.t. hon ringer nog på måndag.

Ett snabbt avslut, skriver mer om det sedan... Hejsvejs...

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2008-11-08 21:54:29

Så fin du är i håret.Hoppas du har trevligt ikväll de e du värd. ÄLSKAR DEJ!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela