Sofie

Då var onsdagen snart slut...

Publicerad 2008-10-08 19:02:28 i Allmänt

Då var onsdagen snart slut. Veckorna går så fort...
Snart helg, tycker precis att det var helg...
Idag har jag och Aldijana haft klassen själva hela dagen. Vi har haft helklass hela dagen.
Det har varit en utmaning och jag är helt slut nu.
Vi drog igång ett nytt tema idag, det var roligt! Barnen var duktiga!
Jag blir förvånad och glad att jag kan detta och att det går så bra! Jag kan ha lektioner och ha hand om en klass!
Har mest varit på förskolor innan, inte direkt hållt i lektioner själv, men det gick bra.
Imorse var det lite bråk i korridoren. Slag, blod och hot. Att små barn kan bete sig så. Fick lösa det, så det var ingen rolig start på dagen, men sånt tillhör verkligheten i dagens skolor.

Nu ska jag snart till Pauline! Hon har nyss flyttat hit vid mig. Vi ska se bonde söker fru och snacka lite!
Sen måste jag göra lite pastasallad. Ska ha med mig det imorgon, vi ska vandra med klassen.
Hoppas på uppehåll och lite värme.
Inte minusgrader och kyla... Fick skrapa rutorna imorse igen, dryyyyyygt.

På fredag kommer Frida hit till Kstad! Hon bor hemma hos sina föräldrar nu under praktiken. Vi är vana vid att träffas nästan varje dag och nu har vi snart inte setts på 3 veckor. Det ska bli roligt att ses igen! Festa lite, prata och umgås!!!

Det blir ingen weekend med Jonte. Jag är åksjuk när det gäller båt, så jag vågar inte följa med på färgan. Tyvärr, det hade varit skoj annars..

Har även pratat lite med Perre idag. Hon flyttade till Usa efter studenten 2004. Hon ska äntligen flytta hem till Sverige igen! Skoj!

Ska stänga här nu, snart gå till Pauline! Ha det så bra!!!
Hejhopp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela