Sofie

Fixardag..

Publicerad 2008-10-28 19:01:34 i Allmänt

Idag har vi haft bokseminarie. Vi pratade om jämställdhet och könsmönster. Det är intressant. Jag och Frida vill försöka rikta vår c uppsats i den riktningen. Mobbning pga könsmönster/könsroller typ.. Vi ska prata om det imorgon och se hur vi reder ut det hela...

Annars har jag varit ute och gått en runda med Pauline. Jag slängde jeans, hoppas någon annan får nytta av dem nu!
Jag har städat, moppat, diskat och lagat mat! Maten var gooo!!
Det är inte jätte skoj att städa och fixa, men det måste göras!

Har varit lite mer på topp idag, mer än i går iaf..

Imorgon blir det antagligen så att vi går till kåren en runda. Det var evigheter sen jag var där... Kommer bli roligt att träffa vännerna och fira lite halloween på kåren... Ska även fika med Frida och Mia imorgon! Ska även trycka in och träffa Fia, lämna henne nyckel och så.. Hon flyttar på lördag, så hon behöver ju den...
Blir en kompis-dag imorgon!! Det behövs! Så imorgon kommer jag vara glad!


Så här såg jag ut på kåren förra halloween.. Ni ser dock inte min svans! Kommer nog ha samma imorgon! hih
En annan gång för längesen var jag Häxa.. hih Minns du det Jenny? hihih


En fin halloweentårta som vi åt hos Mia förra året.. hehehe.


Ska sortera ut alla gamla räkningar nu och slänga... När jag flyttade hit till K-stad var jag duktig och satte in dem under rätt  "flik". Men nu känner jag att jag inte vill ha kvar räkningar från 2006 längre... så de ska bort..

En riktig fixardag idag..Men det måste ju göras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela