Sofie

Imorgon gäller det...

Publicerad 2008-10-16 18:26:52 i Allmänt

Har fått bekräftat att jag klarade tentan! Wiihoo!! Det är skönt att ha den avklarad!
Imorgon kommer Annika från högskolan för att kolla när jag håller i mattelektionen med 6åringarna.
Har suttit och grubblat, planerat och skrivit mål till lektionen... Man vill ha det så bra som möjligt. Kunna förklara varför jag gör som jag gör... Det är hon som sätter betyg och bedömmer mig...
Ska friska upp lärandeteorierna innan jag lägger mig ikväll...
Det blir Malmö imorgon! Wiihooo!!

Men nu blir det en runda till Fia! Har inte setts på länge, tyvärr... Men ska snacka lite ikväll! Ska bli mys!!
 Me and Fia!!

Kommentarer

Postat av: Korn

Publicerad 2008-10-17 13:06:45

Mitt kök och vardagsrum hänger ihop, där är bara en bardisk emellan så jag ska ha barbordet o stolarna i köket/vardagsrummet! och när man blir fler tar jag fram mina bockar och min bänkskiva samt klaffstolarna!! så hade jag tänkt lösa det:D Puss o Kram

Postat av: Pauline

Publicerad 2008-10-17 22:15:47

tack :) jag hoppas också på att jag ska bli bättre haha, just nu blir det bara sämre. absolut! hoppas jag blivit klar med min tenta då bara :S, fast det skiter jag i, jag ska ut :P

Postat av: Pauline

Publicerad 2008-10-18 16:43:29

nja den är sådär, hoppas på att den kommer gå snabbt att göra, ska försöka fortsätta med den imorgon :) men jag har några dagar innan det är nästa onsdag! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela