Sofie

Inget liv? Plugg-bubbla...

Publicerad 2008-10-22 22:23:30 i Allmänt

Idag har vi haft tema hela dagen med barnen. Vi har gjort soppa och äpplekaka. Har jobbat med det i vårt tema, ingredienserna alltså. Idag fick de skapa av dem... Vi hade en höstfest i klassrummet. Det blev jätte lyckat! Roligt!

Jag och Aldijana satt och skrev mål på planeringen. Jag kom inte hem förrän 17.15. Sen har jag gått igenom betygskriterierna och antecknat lite vad jag tycker. Vi ska gå igenom dem imorgon. Har även renskrivit målen ikväll.
Hade en timmes paus när jag såg bonde söker fru. Annars har jag pluggat hela dagen...
Man lever i en praktikbubbla just nu. har inget direkt liv. Men två dagar till sen är praktiken över. Blanade känslor. Plugget är inte klart för det... Nya saker på högskolan som ligger och väntar..
Imorgon ska jag ta lite paus några timmar. Jag ska träffa Jenny och Thyra!
Vi ska luncha på stan och ha det mysigt!! Snacka och umgås! Det ska bli trevligt. Jag behöver träffa vännerna nu emellanåt för att koppla bort.. Men tiden är knapp...

Imorgon ska jag hålla i idrotten sen ska vi gå igenom vfuanalysen och betygskriterierna och vfu målen... Kommer inte hinna allt så får göra lite på fredag antar jag...

Guten Nacht...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela