Sofie

Kvällning

Publicerad 2008-10-08 22:06:58 i Allmänt

Skulle bara meddela att jag har löst mitt första soduku-"korsord" idag. Har aldrig provat på det innan. Det ser klurigt ut, men jag klarade det faktiskt! Det var ganska roligt.
Får kanske introducera Pappa för det. Han gillar ju också vanliga korsord.

Har nyss kommit hem från Pauline! Hon har flyttat in i huset bredvid mig. Roligt att ha någon som bor nära som man bara kan springa över till och se tv och snacka lite...
Har inte setts på länge, så det var trevligt att ses igen!

Nu ska jag ta tag i salladen till imorgon, har inte fått tummarna loss än..
Imorgon ska jag hälsa på Jenny Thyra och Sebbe! Wiihooo!!

Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela