Sofie

Vännerna

Publicerad 2008-10-23 21:57:23 i Allmänt

Idrottslektionen idag gick bra. Vi hann inte gå igenom betygskriterierna idag så vi ska göra det imorgon, även vfu analysen och så...
Efter praktiken stack jag till stan för att möta Jenny och Thyra! Vi gick på stan och sedan åt vi lunch på Zekes... Det var jätte mysigt och trevligt! Alltid lika skoj att ses! Tyra skrattar, pratar och slänger alla sakerna på golvet.. hihi Busen...
Jag köpte en klänning och en tröja..tycker jag är värd det nu när jag klarat praktiken och tentan!!

Nu ikväll har jag varit hos Fia. Jag ska passa hennes katt ihelgen. Ska ge honom mat, vatten och gosa lite med honom.. Var där och fick nycklarna. Jimmy kom också, vi fikade på te och glass! Det är trevligt med en kvällsfika med vänner!!

Idag har jag haft tid för vännerna och mig själv lite. Igår var det bara praktik och plugg för hela slanten...
Det känns bra att få göra annat också, umgås och ha trevligt!! Alltid lika kul att träffa vännerna. Skönt att Fia bor så nära, det är bara att springa över och snacka sen hem igen en stund senare!!! Perfekt!

Vännerna betyder mycket!!
De är viktiga!!
Skönt att ha dem speciellt när man inte har familjen så nära... 

Imorgon är det sista dagen på praktiken.. Det är blandade känslor. Jag trivs väldigt bra där och det har varit jätte roligt. Jag har ändå varit där i 5 veckor nu... Jag har kommit in i verksamheten, lärt känna barn och kolleger. Skaffat mig en roll där bland dem, känns konsigt och tråkigt att sluta nu... Men så är det.. Har mkt annat som väntar på högskolan nu... Annat att ta tag i och göra klart... Sånt är livet, hihih...

På lördag ska jag träffa tjejerna!!! Anna och Martin ska ha inflyttningsfest. Det ser jag framemot!! Wiihooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela