Sofie

Klaga, klaga och klaga.... hiihih

Publicerad 2008-09-11 18:10:10 i Allmänt

Igår var min egen sjuksyster Fia här och plåstrade om mig. Vi bytade plast och kompress. Blodet rann ut, men det var gammalt som låg kvar i plastet. Det var skönt att hon bytade det och tvättade rent! Nu vet jag att det inte blöder mer och att det verkar bli bättre. Hon sa att där var blåmärke och att det var svullet.. Tack så hjärligt Fia!!
Annars vilade jag benet igår och pluggade lite.
Mange kom på kvällen, han hade med sig fina blommor och en bit äpplekaka som hans mamma hade bakat. Så gulligt av dem. Men det är faktiskt lite synd om mig, liiiite väl? hihihi... Gulligt att man har människor runt omkring en som hjälper till och tänker på en! Det behövs i sånna situationer!

Idag har jag varit i skolan. Jag har nära till skolan men idag var det jobbigt att ta sig fram och tillbaka. Jag spänner benet och belastar därmed ryggen och det andra benet. Har hoppat ner för massa trappor idag och tagit ett steg i taget när jag skulle gå upp. Det tar en evighet att gå genom skolgården...Det var en lättnad när jag kom innanför min ytterdörr... Min kropp var helt slut.. Jag känner mig som jag är 80år, hehe....
Ska sluta gnälla nu... eller strax måste bara säga att jag är sååå trött på Au3... Massa grejer som går paralellt och det är svin mkt att göra. Just det vi gjorde idag var väldigt krånligt.. Fattar noll..Det är till tentan nästa vecka.Och idag fick vi en bok till som vi ska ha till tentan om en vecka? Så kan man väl inte göra, den var inte med från början...
Dumma lärare...
Ska sluta klaga NU då... Lite plugg till idag sen blir det Idol.. Får se vad helgen bjuder på... plugg iaf..
Kan knappt gå så jag blir nog i Kstad.. Missar därmed Emelies inflyttnings och födelsedagsfest i Malmö..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela