Sofie

Lägenheten ren och fin!!

Publicerad 2008-09-14 15:15:27 i Allmänt

Då var det söndag... Jag har städat, tvättat golvet, diskat och fixat lite...
Har haft lite stökigt i lägenheten nu sista veckan, har inte kunnat städa och så direkt...
Men nu är det fixat igen. Just nu har jag duschat och nu sitter jag med inpackning i håret.
Jag duschar med ena benet på toaletten, det gäller att ha balans, hihih...
Man måste sköta om sig själv och lägenheten lite, man kan inte bara gräva ner sig i böckerna..
Det får gå som det går... I värsta fall får man göra om det, har ju klarat allt hittills i 3år...

Snart ska jag titta på lite filmer där de berättar om vygotskij, piaget, skinner, marton mfl.. Får se och höra om de programen kan hjälpa mig lite till tentan...
Sen ska jag läsa igenom övningstentan och se om jag har koll på lite iaf...
Imorgon ska jag till praktiken igen, göra en observation som ska vara grund till den didaktiska analys jag ska skriva på en dag, på tisdag...

Vad ska man äta idag då? hihi... Har ingen fantasi... Får se vad det blir!

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2008-09-15 11:58:00

Hej Sofie!! Hur har ni det i söder... jobbigt med AU märker jag... men oroa dig inte för tentan... den var inte så svår :) bara svamla lite så har du ditt G iallafall :)kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela