Sofie

Onsdag

Publicerad 2008-09-03 18:17:55 i Allmänt

Ja, då var det Onsdag idag.
Idag var jag uppe med tuppen. Jag cyklade till Hammar och besökte min praktikplats, där jag ska göra min slutpraktik. Har den vecka 39-43 eller nått sånt typ. De verkar vara trevliga, både barnen och pedagogerna. Jag har hamnat i en 0-2a en Barnskoleklass med integrerade klasser. Jag har aldrig tidigare varit i den åldersgruppen, men vi får hoppas det går bra ändå!

Igår åt jag något jätte gott! Jag gjorde pannkakor (på grahamsmjöl) och sen stekte jag köttfärs med tacokrydda och gjorde egen guacemole som jag hade i.. Jag rullade ihop det.. Det var smaskens... Låter kanske inte så gott, men det var det... Kommer kanske en bild sen när jag orkar lägga in bilderna på datorn. Jag har ingen direkt fantasi när jag ska laga mat, det är tråkigt att laga och äta själv..

Idag har jag även varit borta på krinovaängen och hejjat på nollorna... Det var skoj, man får flashbacks... Ifrån tiden när jag själv nollades och när jag varit nolleledare.. Det är skoj! Jag snackade med massa människor! Nu är de iväg på sittning.. Det är också sjukt skoj, men får vänta tills nästa sittning.. Är som sagt in ledare iår.
Det blir Idolkväll med tjejerna istället, det blir också trevligt!

Undra om jag kan sova ikväll, massa förfester, efterfester och skrikande personer på campus ikväll/inatt...

Imorgon väntar handledningssamtal nummer två och sen åker jag nog till Malmööööö!

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2008-09-03 18:41:25

Ja du, de va tider de ;) skoj som bara den hade vi under förra året!

KRAM

Postat av: Pauline

Publicerad 2008-09-05 15:50:01

sant men vi blir bara grannar en kort stund för sedan flyttar du iväg ;( snyft



vet ej om jag ska ha lägenheten måste fundera i helgen, gillar inte alls färgen på väggarna :(



detsamma, kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela