Sofie

Plugg och slappe-eftermiddag

Publicerad 2008-09-11 21:19:16 i Allmänt

Nu har jag sett på idol och jag har skrivit ett utkast av mina VFU mål till imorgon.
De mål jag ska ha på min praktik i höst. Det är svårt att skriva några relevanta när man knappt varit i barngruppen nånting.
Jag har suttit i min morgonrock hela eftermiddagen och slappat. Legat och pluggat i soffan och haft det lugnt och skönt.
Imorgon blir det mys-mat-film-snack med Fia!
Så här fint är mitt sår idag efter att min egen sjuksköterska Fia la om det igår!!
 Blöder inte mer, skönt!

Så här fina är mina rosor jag fick av Mange igår!  

Nu ska jag slänga mig i soffan, läsa lite till och titta på tv. Skola imorgon 9-12...

Titta min fina vovve!

För engångsskull ser Ruben vettig ut på bild. Annars är Frans den som blir bäst!

Kommentarer

Postat av: Pauline

Publicerad 2008-09-11 21:29:16

aw vilken gullig kille du har hittat som köper rosor till dig :)

Postat av: Sofie

Publicerad 2008-09-13 17:36:25

Där måste vara kärlek bakom dom Rosorna. Så gooo han e Missen. Mamma.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela